Jumaat, 13 Ogos 2010

KESIMPULAN

TUAN NURSUHADA BT TUAN DAUD
207062

Kesimpulannya,penubuhan sekolah wawasan adalah bermatlamat untuk memperkukuhkan dan mengeratkan lagi perpaduan serta hubungan dalam kalangan pelajar yang terdiri daripada pelbagai kaum di Malaysia.Namun matlamat ini bukanlah mudah untuk dicapai tanpa perancangan yang teliti serta perlaksanaan yang teratur.Sehubungan dengan itu,diharapkan semua pihak dapat berganding bahu dalam usaha untuk memastikan matlamat penubuhan sekolah wawasan ni dapat direalisasikan seterusnya diterima oleh setiap golongan masyarakat di negara kita..

14 ulasan:

  1. saya setuju dengan kesimpulan ini kerana program ini memerlukan sokongan dari ibubapa dengan menghantar anak-anak ke sekolah wawasan ini.

    BalasPadam
  2. Perancangan yang teliti tersebut akan memastikan pelaksanaan sekolah Wawasan tersebut tercapai.

    BalasPadam
  3. Kesimpulan yang dibuat tepat dengan situasi kini.

    BalasPadam
  4. ya, saya setuju bahawa sekolah memerlukan tenaga dari semua pihak masyarakat.

    BalasPadam
  5. masyarakat perlu memastikan progrem ini berjalan sehingga generasi yang akan datang.

    BalasPadam
  6. ya saya sangat bersetuju dengan penubuhan sekolah wawasan ini.dengan penubuhan sekolah yang sebegini membuatkan matlamat dan legasi 1 Malaysia menjadi realiti,iaitu memperkenalkan Malaysia sebagai sebuah negara yang mempunyai penduduk berbilang kaum dan mampu hidup aman dan damai bersama.Saya berbangga menjadi rakyat Malaysia dan mengharapkan sekolah sebegini diperbanyakkan.Terima kasih.

    BalasPadam
  7. ya saya sgt bersetuju.....
    saya sbagai rakyat malaysia amt berbangga dengan pencapaian negara kita ada hari ini...

    BalasPadam
  8. hidup Malaysia!!!
    menjadi rakyat Malaysia merupakan sat kebanggan bagi saya...
    hal ini kerana, sistem pendidikan kita memiliki kualiti yang tinggi setaraf dengan negara majuyang lain...

    BalasPadam
  9. kite 1 malaysia....!!!!!
    i'm proud 2 b malaysian...
    malaysia sebuah negara y unik...
    terdiri drpd pelbagai bangsa which is xde kat mane2 negare...
    so...i'm proud 2 b malaysia...

    BalasPadam
  10. Ya, saya bersetuju bahawa sekolah wawasan ini memerlukan sokongan daripada golongan masyarakat..

    BalasPadam
  11. menipu jak kamu tuu

    BalasPadam
  12. wahh kau itu palabana . butu

    BalasPadam